Translate

zaterdag 12 september 2015

skull back t-shirt diy

Hey!
Mijn naam is Madieke en welkom op mijn blog!


okey dus, ik hou van grunge/punk achtige kleding, maar als ik op internet aan het zoeken ben naar grunge/punk kleding dan zie ik super leuke dingen maar koop ze nooit omdat ik alles veel te duur vind. Nou zie ik de laatste tijd heel vaak dit soort T-shirts voorbij komen op internet:


  (bron: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=60279635 )
en aangezien dit wel mijn stijl is vind ik deze shirts natuurlijk helemaal geweldig.
Dus ik ging op internet zoeken naar dit soort T-shirts alleen ik kon ze nergens vinden, dus besloot ik om er zelf een te maken, en nu heb ik er voor jullie een diy van gemaakt.
dus als je dit shirt ook gaat maken veel plezier en succes!




EEN PAAR DINGEN WAAR IK ACHTER KWAM:
1. knip de gaten niet te dicht op elkaar uit, want de streepjes stof tussen de gaten zullen dan knappen.
2.ik heb een soort elastiek achtige stof gebruikt en ik kwam erachter dat dat erg moeilijk te knippen is en je dus beter een shirt van katoen kan gebruiken.
3.het maakt niet uit als de tekening op de stof niet netjes is, het is zelfs een beetje handig als de tanden wat kleiner zijn getekend want die zitten er dicht op elkaar en dat kan problemen geven met het knippen.

                                                             BENODIGDHEDEN:
                                                             1. Een t-shirt.
                                                             2. Een schaar.
                                                             3. Een pen of stift.
                                                             4. Het sjabloon.
                                                             5. Plakband.


                                                           
                                                                   STAP 1:
                                          Print (of teken et over/na) het sjabloon uit.

                                                              
                                                                  STAP 2:
                                                 knip alle gaten van het sjabloon uit.

                                                            
                                                                    STAP 3:
                            Vouw het shirt binnenstebuiten en plak het sjabloon op het shirt.


                                                                     STAP 4:
          Teken  de binnenkant van de gaten in het sjabloon over op het shirt en haal het sjabloon er af.


                                                                    STAP 5:
            Knip het schedel langs de lijnen die je getekend hebt uit en draai het shirt weer normaal.


                                                                     STAP 6:
                                          trek het shirt aan en ontvang alle complimenten.
                              
ik hoop dat je dit een leuke diy vond en dat je er wat aan hebt gehad!
stay creepy~Madieke~


                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten