Translate

zondag 25 oktober 2015

BANDREVIEW: Nirvana

Hey!
Ik ben Madieke en welkom op mijn blog!

Dit is de eerste blog in de series van blogs "BANDREVIEW:.." waarin ik wat ga vertellen over een bepaalde band en die band ook ga beoordelen.

Deze bandreview gaat over de band Nirvana.

(BRON: http://www.playbuzz.com/maureen13/how-well-do-you-know-nirvana-songs )
NAAM: Nirvana.
HERKOMST: Aberdeen, Washington, Verenigde staten.
JAREN ACTIEF:1987-1994.
ZANGER: Kurt Cobain.
GENRE(S): grunge, alternatieve rock, punkrock.
NUMMER 1 HIT (op dit moment): smells like teen spirit.

LEDEN/EX LEDEN: 

Kurt Cobain ( 1987-1994)
Dave Grohl (1990-1994)
Krist Novoselic (1987-1994)
Pat Smear (1993-1994)
Chad Channing (1988-1990)
Jason Everman (1990)
Aaron Burckhard (1987)
Dave Foster (1988)
Dan Peters (1990)

mijn mening:
Persoonelijk vind ik Nirvana een erg leuke band en vind ik de muziek die zij maken erg leuk en fijn om naar te luisteren. Ik vind de muziek eigenlijk altijd wel fijn om naar te luisteren omdat (naar mijn mening) de muziek die Nirvana maakt een beetje een mix is tussen echt harde en een beetje rustigere rock.

ik hoop dat jullie dit een leuk stukje vonden,
~stay creepy~ Madieke


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten